Den
prisbelønte betalingsterminalen til Melin Medical er ikkje tilpassa
dei eldste brukarane.
Eg
får ikkje kontakt med legane på helsesenteret som har ansvaret for
utforminga av betalinssystemet. Melin Medical viser til
legane/helsesenteret – i ein mail eg har motteke – når det gjeld
detaljer i systemet.
Saka
no er at brukarar som får utført tjenester i heimen – f.eks
blodprøver – av sjukepleiar – og som ikkje har anleding å møte
på helsesenteret for å betale fysisk på terminalen – same dag
tjenesta er utført – får rekning og gebyr-tillegg. Det er dette
gebyret – samt forklaring – eller rettare sagt – manglande
forklaring på korleis dette kan løysast - til det beste for
brukararne – eg etterlyser.
Dette
synest eg er ei svak ordning og lite brukervennleg. Eg har forsøkt
med brev til legar på helsesentert (Benny Hansen 4. mars -14)–
uten å få svar. Dette har eg fått opplyst er legen som svarar på
spørsmål vedr helsesenteret (felles). Ikkje svar.
Dermed
har han rekninga til mor si – latt ligge «på vent» - vedr
betaling.
Merlin
Medical har svara med inkassovarsel og nye påløpne kostnader.
Eg
har og kontakta pr brev – fastlegen til mor – Bjørn Roth-Andenæs
(14.mai) Heller ikkje her har det kome svar/forklaring på
utfordringa.
Eg
har forsøkt «tjenesteveg» - slik som vanleg skikk og bruk er –
men når det ikkje kjem respons(svar) frå legane – skriv eg denne
bloggen.
Eg
ber kommunen legge press på legane ved helsesenteret – for å
finne ei løysing. Data er ikkje vanskeleg. Dette er ikkje
vanskeleg. Liten vilje og utsikter til ekstrainntekter på
gebyrordninga veg nok meir enn brukarvennligheten - i dette tilfelle.
Melin
Medical har tidlegare vore i helsedirektoratets søkelys for ulovleg
gebyrsetting. (link under)
mvh
Lars Bjørkeland / storbrukar av helsetjenester
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar